Friday 20 May 2011

Hai, niew blog saya yang baru, blog saya yang lamew 2 dah tak bolehy buwkark,, :) so, hariew niew saya buwart yang baruw..hump, memandangkan niew blog saya yang baruw saya nak citer cikiwt tentang dewkart ckowl saya tdiew.. 

Hariew niew, hariew Jumaat, 20.05.11
   Saya hariew niew tadiew ambik exam, just one pairpew only.. :) pairpew pendidikan seni i dan 2,  saya datang awal dewkart ckowl tdiew, dalam kowl 7am.. saya datang masowk clasz trosz study 4 subject seni, tapi kan hariniew jugak largh saya benciew dewkart claszmate saya, namew diew Amirul Haziq., adew kewp patowt saya tengarh study diew langgar2 meja saya, saya sabar jewp lagi, mayB diew nak balas demdam dewkart saya kowt cbab cemalam saya adew baling dewkart diew pencilbox membew saya, dewkart diew,, tewpart2 kenew art kepalew diew, ahah2... so, saya x kewsah uwn.. law diew nak balas demdam dewart saya.. hihi.. :) and barlick kewpadew exam,, alhamdulilah, saya bolehy jarwarp.. wish me luck in midyear exam oke?? tapiew adew cedikiwt kecewe, cbab, Danish katew luwkisan saya buwrowk dalam seni 2..tpiew, x pew largh,, asalkan saya buwart,, x kewsah larghn lawa kewp burowk,, janjiew 6ty dapart markah.. sudaa... :) okwe largh,, bubye.. 6ty saya update lagi blog niew yea..? 

No comments:

Post a Comment